19 augusti 2013

Ett elementärt problem...




När jag äntligen tog tag i att måla det galet bruna(!!!) elementet som jag gömt under ett vitt skynke och försökt förträngt genom att skapa en dagbädd med kuddar framför så öppnades en ny hörna i vårt hem. Tänk att man kan dra såå länge på såå lite arbete. 

Nya elementära problem hopade sig plötsligt och jag hade ingen aning om vad som skulle stå vid mitt nymålade projekt. Elementet sitter i en stor svårmöblerad hall på övervåningen. Fick helt enkelt köra med "mantagervadmanhaver"-principen och prova mig fram. Absolut inte färdigt (tror jag...) men en bit påväg. 




2 kommentarer:

  1. Vilken inspiration det finns att hämta här på din blogg! Tack för att du delar med dig av ert vackra hem!

    Från en som precis börjat förvandlingen från furu till svart/vitt!
    //Bellan

    SvaraRadera
  2. I love that closet with the big round mirror !
    Have a nice day, Sarah

    SvaraRadera